Veškeré ČLÁNKY KPM KOSICE, Veškeré ROZHOVORY jezdců

Rozhovor s Milanem Vlasákem

Rozhovor s Milanem Vlasákem

  • 1.4.2013 18:23

Sdílet tento článek

Vložil: Web

Je zde další z rozhovorů s jezdci třídy do 1600, dalším zpovídaným je pilot modré felicie s číslem 366 Milan Vlasák.

 Jak dlouho už se autokrosu potažmo sportu s vůní benzínu věnuješ?

To je dlouhá historie. Začal jsem jezdit v roce 1999 Šluknovský pohár u Pavla Vávry, pak Starou Boleslav, Týnecký pohár u Lukáše Dufka, Hejtmanku u Ml. Boleslavi, Profil Cup . V roce 2009 jsme jeli i německý pohár ILP – současně s Kosicemi, kde se nám podařilo v obou seriálech absolutně vyhrát ve třídě do 1600. A nyní jezdíme pouze Kosický pohár a občas ILP.

V divizi do 1600 byla loňská sezóna napínavá až do posledního finále, můžeš ji nějak shrnout ?

Máš pravdu. Divize do 1600 je jedna z nejsilnějších, nejnapínavějších. Bohužel letos pro nás nedopadla dost dobře. Jednak zdraví moc nesloužilo
a i technika byla občas proti. Takže jsem ji loni neměl moc času sledovat, ale to co jsem viděl , byl celkem „mazec“.

Blíží se první závody, budeš zůstávat v divizi do 1600 nebo máš jiné plány?

Jestli se letos zúčastníme, tak pojedeme naši třídu 1600. Je tam vyrovnaná konkurence a dobrá parta kluků.

Kterou trať preferuješ nejvíce?

Každá trať má své, ale rozhodně je to Nová Paka. Jen mě mrzí, že tam vázne úprava trati. Pak je to Matchenberg (D) a Kosice, kde pořadatelé udělali kus práce, za což jim moc děkujeme!

Máš nějaký motoristický sen, který ještě čeká na splnění?

Jo, sen by byl! Svézt se ve F1, ale to asi zůstane jen snem. Jinak jsem spokojený s tím, co se mi splnilo v mé „kariéře“ v autocrossu . Tím bych chtěl poděkovat mému bráchovi Lůďovi, bez kterého by to nefungovalo tak, jak má. A taky celému mému týmu, který mi pomohl splnit si nejeden motoristický sen.

Jinak přeji všem klukům hodně úspěchu v nové sezoně a pořadatelům pevné nervy a dobře zvládnuté závody.



Komentáře jsou v tomto příspěvku uzavřeny.