Veškeré ROZHOVORY jezdců

Rozhovor se Standou Kotěšovským

Rozhovor se Standou Kotěšovským

  • 28.3.2011 19:27

Sdílet tento článek

Vložil: Web

Jak dlouho už jezdíš autokros a s čím vším ses za svou aktivní kariéru svezl?

Jezdím už pěknou řádku let, první auto jsme postavili v roce 2002 a to zhruba za 3 000,- i s nákupem vozu.I tohle auto v té době dokázalo zajet bednu. Byl to Peugeot 205 1,4 karburátor. Následovalo stejné auto Peugeot 205, ale už 1,6 gti. Poté jsme v roce 2004 zakoupili vůz Ford Fiesta 1,6 xr3i motorsport (dodnes si myslím,že měl nejlepší motor co jsem kdy měl). To auto bylo na bedně vždy a nikdy se nestalo, že by nedojelo jinak. Až v Nové Pace na republikovém závodě, se mě podařilo to auto úplně odepsat po střetu s Pavlem Svobodou a Fiesty byl konec. Pak přišla má oblíbenkyně Škoda Felície 1,6 8v, ta byla také vždy na bedně a pak konečně buggy 4×4 Honda cbr 600rr. To byl silný vůz,ale tak pro kluky a holky do 25 let. Výměna proběhla rychle za vůz buggy 4×4 Suzuki Gsxr 1000 a ten se vlastně snažíme naladit, aby jsme pokračovali stále na těch nej příčkách.

Jaká je vlastně tvoje nejoblíbenější trať a proč?

Nejoblíbenější tráť je jednoznačně Nová Paka, ale mám rád všechno na čem se dá závodit.

Kdo ve startovním poli je tvůj největší soupeř a proč?

Soupeři jsou moji kamarádi, nemám protivníka. Ale snážím se vždycky prosadit někde vepředu. Jinak bych nemusel závodit a stačilo by se vozit bezpečně na ocase.

Co říkáš kosické specialitě třídě N1400?

Třída N1400 – myslím že je to dobrá třída pro začátky.

Co si myslíš o Kosice Cupu jako takovém?

Za Kosice Cup jsem velice vděčný a to za všechny roky co to jezdím,protože mám rád autokros a tím pádem i lidi, kteří mě ho můžou dopřát za poměrně málo peněz, kterých není nikdy dost. Samozřejmě taky za moje lidi, kteří mě pomáhají a těch je vždycky se mnou na závodech nemalé množství. Bez nich bych nemohl autokros jezdit. Jim velké DÍKY.

Tagy:

Žádné komentáře


Přidejte komentář