Veškeré ČLÁNKY KPM KOSICE, Závody 2011

Sedlčany 8.10.2011

  • 16.10.2011 07:55

Sdílet tento článek

Vložil: Web

Chčije,chčije a chčije – to není slavná replika z filmu, ale konstatování, jak vypadá počasí v Sedlčanech krátce po šesté ráno v sobotu 8.řijna před sedmým závodem Kosice Cupu. Rozednilo se, ale do dilematu jet či nejet to světlo nevneslo. Informace z depa – osm jezdců na závody pro špatné počasí nedojede . Po krátké diskuzi vyjíždí na trať Honza Erlebach s N kovou 1400 – napětí Honza projel trať se všemi úseky bez problémů – tak JEDEM ! Začínají Speciály. Hned první rozjížďka zastavila Víta Kratochvíla, za jehož vozem se táhl po třitvtě kola bílý dým a motor se odporoučel, z dalších bojů odpadli i Jirka Calda a Martin Peták. Finále suverénně vyhrál Rosťa Hilse,druhý Lukáš Dlab a bronz Radek Pinc, bramborovou medajli bral Fanda Koprolín.

Racery – tři na startu a tři v cíli – kluci, pardon, jezdci ukázali, že to umí i za ztížených podmínek.
Buggy 4×4 – v soubojích Luboše Novotného se Standou Kotěšovským skvěle
sekundoval Lukáš Rybín. Standovi buggina nevydržela do finále a tak konečné
pořadí Novotný a Rybín.
V Buggy 4×2 vyhrával všechny rozjížďky Vašek Havíř, který se nám vrátil na závody s novým motorem. Ve finále ale Pavel Kuželka nikoho nepustil před sebe a několik kol musel odolávat dravému Vaškovi Havířů, který útočil hned zleva a hned i zprava. Třetí dojel Vašek Smutný.
Nad 1600 – veliký boj – Petr Březina si metr po metru získal náskok a zvítězil, druhý Josef Kořínek a na třetím dojel vůz stáje Hrdina+Vlček. Velkou smůlu a chviku adrenalinu zažil Peter Miklušák, když se mu z druhého místa v prostoru cíle v pravé zatáčce odporoučelo řízení. Místo doprava, rovně mimo trať – smečka za ním – doteď nepochopím, jak se mu všichni vyhnuli a neskončilo to karambolem.

 1600 – opět souboj na ostří nože. Zvítězil Milan Vlasák před výborně jedoucím Michalem Slezákem a Alešem Teplým. Petr Březina odpadl s kašlajícím motorem. 

Ve čtrnáctkách v rozjižďkách souboj mezi Hoffmannem a Novákem pokračoval, jde o každý bod. Finále jim ale sebral skvěle jedoucí Martin Chytráček, druhý Novák a třetí Hoffmann. Do této třídy se nám vrátil Tomáš Havel a dojel čtvrtý.
V N 1400 na prvním místě Lukáš Havlas, druhý Martin Pinc a třetí Vladimír Materna.
Třída Trabant – hned na startu finále vyřadil problém z motorem Milana Hajného. Po startu se jako neřízená střela (nebo řízená) urval Míra Oláh a nikoho už před sebe nepustil. O druhé místo sváděli napínavý souboj Vojta Brandejs Pavel Vopěnka a Tomáš Buda. Vojta po několika kolech trochu poodjel a Tomáš Buda se dostal na třetí místo, ze kterého ho sundalo hlášení z tratě – předjel na žlutou – konec.
Tak asi vypadaly Sedlčany z mého pohledu – ještě k místním pořadatelům – Kluci
(klučky) U M Í T E !!!! Díky
zapsal Miloš Pavlík

Tagy:

Žádné komentáře


Přidejte komentář